27 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren

Bar accessoires & tools

Een bar aan huis is natuurlijk niet compleet zonder bar accessoires of bar tools. Zo wordt jouw thuisbar extra functioneel en kun je drankjes nog beter en mooier serveren. In ons assortiment vind je allerlei verschillende bar accessoires. Denk aan een afschuim spatel, een bieropener, viltjes, rubberen bar mat en nog veel meer. Natuurlijk kun je met deze leuke bar accessoires ook de keuken extra functioneel maken tijdens het drankjes maken en serveren.

Voor meer informatie over onze bar tools en het bestellen daarvan leest je hieronder.

Bar accessoires aan huis: welke nodig?

Bij het openen van een flesje pils uit het krat is het natuurlijk wel handig om een opener te hebben. Deze vind je dus ook terug in ons aanbod bar accessoires. Heb je een bier fust in huis en wil je een biertje gaan tappen in jouw eigen thuis bar? Dan kan een afschuim spatel natuurlijk niet ontbreken. Als de biertjes netjes zijn getapt kun je ze serveren op een dienblad of op een bar mat neerzetten. De mat zorgt ervoor dat de bar zelf niet helemaal onder het bier komt te zitten. Bar matten hebben we van allerlei verschillende biermerken.

Een bar zonder glazen wordt lastig. Daarom hebben wij speciale bierglazen in allerlei verschillende formaten. Dat betekent dat je een geschikt glas met het juiste bier kunt combineren. Naast bier kan er natuurlijk ook wijn worden gedronken. Voor wijn hebben we natuurlijk ook speciale wijnglazen in ons assortiment. Liever een thuisbar zonder alcohol? Daarvoor heb we ook speciale frisdrankglazen. Zo is er voor iedereen een passend glas en natuurlijk bar accessoires.

Bar accessoires en tools bestellen bij Drankuwel

Wil je de thuisbar graag voorzien van de meest handige bar tools? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij hebben allerlei verschillende bar accessoires die jouw bar aan huis helemaal compleet maken. Van accessoires, tot glazen en natuurlijk ook de alcohol of frisdrank zelf. Wanneer je van maandag tot vrijdag voor 10.00 uur besteld, dan is jouw bestelling de volgende dag al in huis.

Voor vragen kun je contact met ons opnemen. Wij helpen jou dan graag persoonlijk verder. Dat geldt ook voor als je behoefte hebt aan advies.